pátek 21. ledna 2011

7.den půstu

Máme tu poslední den půstu. Ráno se vážím:


Váha 68,6 kg Tlak  123/75 Puls 63.


V práci vše OK. Odpoledne jedu na nákupy (50 km). Řízení v pohodě. Akorát musím pořád hodně pít, což se mi v hypermarketu nedaří a přichází veliká únava. Cestou domu se snažím doplnit tekutiny. Nakoupil jsem potraviny potřebné pro zvládnutí prvních dnů po půstu. Tělo je vyhládlé, žaludek zmenšený, trávící procesy ustaly. Proto je třeba při návratu ke stravě začínat obezřetně. Tělu je třeba dát to nejlepší, ale co nejšetrněji. Takže mě čekají snadno stravitelné potraviny. Hlavně zelenina a ovoce ve formě čerstvých šťáv. 
Z V L Á D L    J S E M   T O!
Další dny si tedy připravuji čerstvé mrkvové a jablečné šťávy. Zeleninové vývary. 

2 komentáře:

  1. Výborně, gratuluji Vám ke zvládnuté půstu. Též mám za cíl sedmičku. Zatím jsem u čtvrtého dne. No ve volných chvílích je mi nejlepší zábavou vymejšlet si opravdu zdravé recepty, které po půstu a návratovce vyzkouším. Akorát bych si dovolila mírně nesouhlasit s úplným jojoefektem. Souhlasím s dvěmi - třemi kilogramy navíc, ale pokavad se opět nevrátíme k těm odpadům, kterými jsme se ládovali, tak není důvod po tolik přibrat, naopak spíš pokračovat ve snižování váhy. No nevím, uvidím na na sobě, jak to dopadne :-). Mějte se a přeju jen další úspěchy, ty pocity znovu nabité energie pochopí jenom půstař.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na sedmém dnu, dnešek je fakt výzvou, také mám hroznou žízeň. Zítra začínám návratovku, bude to boj, ale musím to dát :-)

    OdpovědětVymazat