pondělí 17. ledna 2011

Příprava na půst

Přípravu na půst jsem prováděl duševní i fyzickou.

Od nového roku (tj. 1.1. 2011) jsem se snažil očistit tělo od co nejvíce škodlivin a trochu mu ulevit. Z jídelníčku jsem vyřadit MOUKU, MASO, CUKR, MLÉKO, ALKOHOL. Výrobky, které obsahují tyto potraviny jsem si nedopřával. Ze začátku (po vánocích), kdy je člověk "rozežraný" to bylo dost těžké. Po třech dnech jsem si zvykl a bylo to OK. Očistu jsem podpořil pravidelnými klystýry. Je zajímavé, že ač jsem jedl výhradně zeleninu, ovoce, vločky, brambory, rýži, cizrnu, šmakoun apod. neztratil jsem na váze ani deko (váha 77 kg). Až v poslední fázi, která zahrnovala 2 denní očistu lymfatického systému  jsem se dostal na váhu 75kg. Očista spočívala pouze v pití ovocných (pomeranč, citron, grep) šťáv. Každou půl hodiny 1dcl šávy ředěné 1dcl vody.

Těžiště duševní přípravy spočívalo hlavně ve čtení. Zdrojem byly knihy a internet. Vše o půstu. Příprava, průběh, výsledky, názory, zkušenosti. To vše jsem se snažil co nejvíce vstřebávat a motivovat se abych vydržel.

Žádné komentáře:

Okomentovat