neděle 23. ledna 2011

A co dál?

Sedmi denní půst mám úspěšně za sebou. Tím však nic nekončí. Naopak. Začíná dlouhá cesta k ozdravení organismu.  Do toho očisty ledvin, jater a tlustého střeva jak jsem zvyklý. Pak vyzkouším čtrnáctku.

Poznatky z půstu:

  • Jde to vydržet.
  • Čekal jsem to horší, hlavně fyzickou stránku, ale pokud jsem se hlídal, energie bylo dostatek.
  • Zima. Tak to jsem nečekal. Já, který v zimě skoro nemusím nosit rukavice a byla mi zima. Určitě to bylo poklesem tlaku. Systolický tlak mi klesl ze 130 někam ke 115 i níž. (Už chápu lidi, co je jim pořád zima)
  • Hmotnost. Na začátku půstu 75 kg na konci 68 kg. To je 7 kilo za 7 dní (obecně se říká 600 g denně).  Půst však není určen k hubnutí. Jo-jo efekt funguje na sto procent. To co jste schodili, okamžitě naberete zpět!

Nezbývá, než se duševně připravit na další fáze očisty organismu. Takže u příštího blogu (14) nashledanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat